DEKARBONIZÁCIA a jej pozitíva

BG dekarbonizácia je unikátne odstránenie pevných uhlíkových usadenín chemicky bez zložitých, drahých a nebezpečných mechanických procedúry.

MOTOR

AUTOMATICKÁ PREVODOVKA

DIFERENCIÁLY A PREVODOVKY

FILTER PEVNÝCH ČASTÍC

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Kam zmizne karbón pri čistení?

Karbónové (uhľovodíkové) usadeniny sa vplyvom chemicko-technickej reakcie rozloží na uhlík a vodík, ktoré v plynnom skupenstve odchádzajú bezpečne výfukovým systémom. Pri čom funkčná látka PEA reaguje aj vo výfukovom priestore katalyzátora. Nemusíte mať vôbec žiaden strach o zanesenia akejkoľvek časti systému.

Cena dekarbinizácie spaľovacieho priestoru?

Všeobecná cena sa nedá stanoviť, keďže sa cena stanovuje podľa druhu vykonaného servisu (benzín, nafta, sacií trakt, EGR, spaľovací priestor …) rozmedzie je 50 – 150 EUR. Presnú cenu zistíte priamo v našej autorizovanom servise. Tento veľmi účinný servis je na cca 50 000 km.

Ako sa líši ručná mechanická dekarbonizácia od BG?

Hlavný rozdiel v našej profesionálnej technológii je, že systém nebude mechanicky čistený a namáhaný. To znamená, že nedôjde k možnej kontaminácii a mechanickému poškodeniu. Špeciálna chémia BG sa aplikuje za chodu motora, takže sa dostane aj do miest, kde nie je šanca ju mechanicky odstrániť. Patentovaná syntetická látka PEA je nehorľavá a dokáže aj za veľmi vysokých teplôt meniť uhľovodíkové usadeniny z pevného skupenstva na plynné. Tento systém sa prevádzkuje už viac ako 40 rokov.

Prevencia

BG má za cieľ: predĺžiť životnosť vozidiel, znížiť prevádzkové náklady a zlepšiť výkon.

OŠETRENIE BENZÍNU

OŠETRENIE NAFTY

RIADENIE

CHLADENIE

KLIMATIZÁCIA

ŠPECIALITY

BENZÍNOVÉ MOTORY

  • Vstrekovací systém
  • Škrťacia klapka a celý systém sania
  • Spaľovací priestor motora, sedlá ventilov
  • Výfukový systém, lambda sonda, katalyzátor
  • EGR ventil a EGR systém
  • Electrical Diagnostics

NAFTOVÉ MOTORY

  • Vstrekovacie čerpadlo
  • Spaľovací priestor motora, sedlá ventilov
  • Výfukový systém
  • Systém sania
  • EGR systém
  • Common-rail systém
  • Pumpe diese (PD) systém
  • Filtre pevných častíc (DPF, FAP)

Vysoké teploty a karbón

Súčasti motorov, prevodoviek, diferenciálov a ďalších systémov sa časom začnú zanášať karbónovými usadeninami, ktoré vznikajú pôsobením vysokých teplôt na uhľovodíkové látky (palivo, oleje). Tieto usadeniny začnú postupne zanášať sacie a výfukové ventily, vstrekovacie trysky, spaľovaciu komoru, výfukový systém i katalyzátor, čo spôsobuje stratu sily motora, vyššiu spotrebu paliva, pokles kompresných tlakov a tým aj výkonu motora, nepravidelné zážihy, klepanie motora, zlé štartovanie.
Odstránenie týchto usadenín z motorov, prevodoviek a ďalších systémov sa nazýva dekarbonizácia.

Dohodnite si prehliadku vášho vozidla